2013. január 21., hétfő

Three steps above heaven

- így érzem magam most :-) Totálisan feltöltődve, tele energiával, fiatalos lendülettel - na nem mintha hű de öreg lennék :-D (lélekben szokásos 18 sok év óta)  Ennek eredményeképpen ma jókedvemben hajszál híján a rizskochnak készülő tejbe öntöttem a borsófőzelékbe szánt borsót; a sót a másik, nagy lyukán nyitottam ki és ráborult a már kiszedett kajára a fél sótartónyi só; a pirospaprikát pedig az almalevesre készültem szórni. Amúgy minden tökéletes, a hét jobban indult, mint azt remélni mertem, a reggeli kávézás Judittal egészen feldobta a napomat, mert tök jó Vele dumcsizni; ráadásként kapott a lehetőségen, hogy J nem tudna jönni 2 hét múlva a már tervezett és lefoglalt malmö-i útra, viszont Judit otthon lebeszélte, és együtt megyünk, ez KIRÁLY :-) Ma madarat lehet velem ám fogatni, beindult a projekt is rendesen végre, amivel küzdöttem, minden sínen van - kell ennél több? ;-)
Főztem egy rakás kaját, nehogy éhenhaljon a család amíg nem leszek, mindenkinek kívánsága szerint, takarítottam, mindent kimostam, bevásároltam, sütöttem, nem is tudom, most még ülni is van időm...hihetetlen.
Az élet szép :-)
Ja, és ezt a filmet néztem, nekem nagyon tetszett, most nézem van második része is - jöhet a szerda esti repülőútra. :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése